14 Nov 11

我,活在一个不容许我慢慢思考的世界里。

我一定要更打起12分的精神还有警惕,去应付这些迎面而来的挑战。

一定要慢慢地讲;快快地想!

一定要把自己练得更强,
才能活下去!

这样就想打垮我?
有着一份天真,真的很不错。
不过哪一天我倒下,
你从我身上踩过去,
但是你要一定要记得:
我要是站了起来,我就双倍奉还给你!


In the real world,

You kill,,

or get killed!

I'm still alive.
Posting all these shit.
I swear I'ma become stronger than anyone can imagine!
I must fight!
I must learn!
To ENDURE!!
For myself!
For survival!
For testimonial!

One day,
I'ma spit on these pussies that stepped and kicked me when i'm down!

A bad day or a bad life,
nothing matters anymore.

Mess with me? Yeah.
I'll make sure you regret for that.

0 comments:

Post a Comment