Untitled

Sorry for not updating!
But......I'm back!

Ahh....
what a complicating and tiring days it had been...

没跟你相处过什么时间
(也不想!)
外面讲你呀,
品格,不好
人格,没有
态度,好像比我家隔壁黄狗还差之外,
真的没什么好挑剔的了
一大把年纪了,
找个伴吧~
虽然对你来说...
是有点难度
(非常?)
但是如果不趁现在
还有点“美色”,去找人,
陪你过完下半辈子,
晚上你冷,帮你盖盖被子,
生病了,煮些人吃的东西的给你补下,
就不要怪老天亏待你咯~吼吼吼~

再说,
虽然你伤过我身边很多在乎的人,
不过
我讲真一句,
对你的感觉
只有

同情
(十分~)

醒醒吧~

对于长辈,
我家母亲啊,
的确教导过我,
要尊敬
可是呢,
尊敬那些尊敬我的人
当然包括你。
请谨记~







对不起,
我这段时间里
自私
我只是
想看我的人
开开心心的做你喜欢
高兴的。
放弃梦想的感觉
相信我
我明白...
所以我
在你犹豫不决的时候,
拉了你一把。
T的“朋友”们,
对不起。


我很高兴,
我们有同样的想法,
同样的梦。
谢谢你,
不嫌弃我,
不讨厌我,
不挑剔我....
谢谢你....





Right peeps,
I'd like to 'declare',
I'm not going for the year-end training.
What else to say?
[I'm sorry.]
Yes, i really do.
My thoughts changed.
How well our Lord Jesus changed me,
I'm clear and i trully understood.
But now,
to me,
its just not right.
I feel lost.
I really dont like that.
I wanted to work with something.....
something i can touch...
touch with my hand....
I'm NOT saying that our Lord Jesus is fake,
not real or whatever on your little mind,
its just..........................
Great.
Why am i explaining so much?
Knock it off...







What can i say about you?
You took me for granted,
You did things i dont like,
Most of all,
you dont respect me.
老兄....
拜托,
我跟其他人不一样,
你把我的
身体
尊严
贞操
都当假的吗?
请你
尊重我也尊重你自己。
唉,
早该好好谈了...
对了,
真的谢谢你的体谅...
你的真心,
现在
也许
我真的看见了。
对,是你之前,
做得不够好,
方式不对。
真的吃不消。

对你,
我真的
曾经
真心过。
那些有过的开心的回忆,
好好收起来吧!
生容易,活容易,
生活不容易!
我们
一起加油






3次了...
谢谢你对我
所有所有的
包容
付出
忍耐
还有

你要求的,
我会尽量改变
尽量配合
也希望你,
会再次纵容我那些过分的要求,

我们
一起
走过
前面


这只手,
不会放开

0 comments:

Post a Comment