Confession

25th Sep's at the corner. I'll be dead meat that day.

It's my mom's first death anniversary.
Great.
And you, are already going mad!
Can't you be more responsible?
I thought we are family!
i seriously think so.
Yes. We were.
Before mom passed.
I think that even when she's around,
i'm not a part of this family,
not a part of this place.

About my church life. I apologize. I do.
I once loved the Lord so much,
But things changes.
I used to think that its amazing, really amazing that, this case.
Its because of a link
because of this link we are all connected.
How close we are.
I remembered i said: 'We were stranger the last second, and now, we are family.'
I'm impressed.
Impressed with this link we shared.
But i started to realize,
I have my own life
It might not be as perfect as the one i used to have,
but i'm sure i liked it. Very much.
Thousands apologizes i put up to you.
When i found it back,
I'll be back.
I promise.

为什么你总那么自私?
能为想想吗?
偶尔!!!
你不是一个人活在这个世界
在这个世界上没有说谁没有了谁不行
一年了。
你都没想过要振作吗?
我没奢望你过得比以前更好
但至少要过得快乐不是吗?
我知道我给你压力,烦恼,问题,
我知道我笨,一无是处,
可我在努力啊!!
我在努力改变成为你满意的人啊!
我的改变,你都看不见吗?
还是真的,
是我的问题:是我不孝顺, 是我不乖,是我没用?
我也有压力,你知道吗?
我也有烦恼,你知道吗?
我也会有想妈妈的时候,你知道吗?
我也会累,你知道吗?
我的心,你又知道吗?
爸,你曾经是一个我多么敬佩的人,
我一直以为你经得起考验。
我错了。

我不认为在我接下来的人生中,
会再遇到一个像你这样的朋友。
我感谢命运的安排。
在这段时间里,
我真的想了好多。
我有事相求,
你就帮我帮到底。
你有心事,
看着你烦恼,
我也只有心疼。
对于你,我什么也帮不上忙
我已经快连一个朋友的责任尽不了了。
那200$,
就让我帮你解决吧?
那是我唯一能做的了。
唯一能为你做的一点事了。
好吗?求你了...

是累了
很累了
燕,好想去找你
什么时候我们会再相聚?

1 comments:

remember me..en~ said...

the things tat i wanna tell u..
only one..
"u are not alone.."
i be wif u always..^^

wish:frdship 4ever =^0^=

from:orang utan.....en @_@

Post a Comment